Autoredactie.nl

Het laatste autonieuws het eerst

Hyundai opent Electric Academy pop-up store in Batavia Stad Fashion Outlet

Hyundai pop up store

Hyundai loopt voorop op het gebied van elektrisch rijden. Het ecovriendelijke gamma van Hyundai telt inmiddels zes geëlektrificeerde modellen. Om zijn ‘groene’ modellen onder de aandacht te brengen, opent Hyundai op 12 december een speciale Electric Academy pop-up store in Batavia Stad Fashion Outlet in Lelystad.

In de Electric Academy pop-up store wil Hyundai de bezoekers van Batavia Stad Fashion Outlet laten kennismaken met de toekomst van autorijden. ‘Het is een plek waar jong en oud op een interactieve manier de voordelen van ecovriendelijke mobiliteit kunnen ontdekken’, aldus Berend Jan Hoekman, Managing Director Hyundai Motor Nederland. ‘We willen op een eenvoudige en begrijpelijke wijze de voordelen, weetjes en feitjes van elektrisch rijden met een groot publiek delen. Dat doen we op een verrassende en aantrekkelijke manier op een bijzondere locatie.’

De Electric Academy pop-up store is een aanvulling op de Hyundai Electric Academy (www.hyundai.nl/electric-academy). Daarin neemt Hyundai de bezoeker mee op ontdekkingsreis in de boeiende wereld van elektrisch rijden. Wie overweegt elektrisch te gaan rijden, wil natuurlijk eerst weten wat daar allemaal bij komt kijken. Wat zijn de kosten van elektrisch rijden? Welke elektrische aandrijflijnen zijn er? De Hyundai Electric Academy geeft de antwoorden op al die vragen.

In de Electric Academy pop-up store aan het Markermeer in Lelystad gaat Hyundai nog een stapje verder. Daar worden bezoekers getrakteerd op allemaal verrassende activiteiten. En dat alles in een plezierige, tikkeltje futuristische omgeving waar iedereen op een ongedwongen manier kan kennismaken met de wereld van elektrisch rijden.

Om te testen hoe het gesteld is met de kennis over elektrisch rijden kunnen bezoekers ook een speciale game spelen in virtual reality, de Electric VR Challenge. Daarbij maken ze gebruik van de allernieuwste Oculus Quest. Deze virtual-realitybril dompelt de deelnemer onder in een driedimensionale, virtuele wereld waarbij hij de beelden ervaart alsof hij er zelf bij is. De eindscore geeft aan hoeveel vragen de deelnemer goed heeft.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *